Hej!
Pga en felbeställning så har jag ett gäng epoq-lådor över till försäljning! Dessa passar ju till Ikeas faktum-stommar.

De är helt nya, omonterade. Det jag har är lådsidor, botten och skenor. Dvs det som saknas är front.

Se foton för beskrivning av vad det är för mått på lådorna (skärmdump från min annons på blocket).
 
  • Oanvända kökslådor till Epok/Ikea Faktum säljes, felbeställning, avhämtning i Kristianstad. Pris 4000 kr för paketet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Omonterade möbeldelar i plastförpackning på trägolv inne i ett rum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Stapel med platta kartonger i ett hörn, inomhus, svagt ljus, verkar vara förvarade eller färdiga för montering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Etikett för Epoq XP lådbotten och bakstycke, 60x55cm, tillverkad i Slovakien, transparent förpackningsbakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Kartong etikett med ikoner, text instruktioner, byrålådor, skenors maximalvikt 40 kg, längd 55 cm.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett grönt köksskåp med tre lådor och svarta handtag mot en kaklad vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Admin får säga till ifall mitt inlägg ovan inte passar här.
Jag tänkte att eftersom det skrivits en del i tråden om att det går att sätta epoq på faktum men att de är ganska dyra i nyinköp att jag kunde passa på att lägga in min annons, så kanske det gynnar någon som då kan köpa det billigare 😀
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.