Jag såg en förfrågan om erfarenheter av värmegolv från Plastelektro. Frågan var ställd 2011 men ingen hade svarat.
Har någon erfarenhet nu?

Plan: lägga trägolv med uppvärmning i ett uterum.
 
Har det i hallen under klinkers utan termostat. Finns 6 olika inställningar på trafon.
Är mkt energisnål om man tänker på elräkningen.
 
Låter bra så här långt. Hur länge har du haft det installerat?
 
Denna golvvärme har de flesta stora hotell i sina badrum.
Vi har haft det installerat i 2 år.
En bit som vi fick över satte vi bakom en spegel i badrummet för att få den immfri vid dusch och bad.
 
Finns det fortfarande reservdelar till Plastelektros golv?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.