C ClaJe #1 Medlem · 298 inlägg 26 jun 2007 09:49 ClaJe Medlem 298 inlägg 26 jun 2007 09:49 #1 Någon som har entrétak a la någon av dessa följande Pulpet Konvex, Pulpet Vkonsol eller Båge Akryl? Brukar man bara sätta över entrédörren och lämna grovingången utan eller sätta på båda? Vårt hus ser ut såhär: Hus, små hus, villa, villor och tomter från Modulenthus Passar det sig med entrétak eller ska man skita i det....? Mvh
Någon som har entrétak a la någon av dessa följande Pulpet Konvex, Pulpet Vkonsol eller Båge Akryl? Brukar man bara sätta över entrédörren och lämna grovingången utan eller sätta på båda? Vårt hus ser ut såhär: Hus, små hus, villa, villor och tomter från Modulenthus Passar det sig med entrétak eller ska man skita i det....? Mvh