Någon som har entrétak a la någon av dessa följande Pulpet Konvex, Pulpet Vkonsol eller Båge Akryl?

Brukar man bara sätta över entrédörren och lämna grovingången utan eller sätta på båda?

Vårt hus ser ut såhär:
Hus, små hus, villa, villor och tomter från Modulenthus

Passar det sig med entrétak eller ska man skita i det....?

Mvh
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.