6 423 läst ·
8 svar
6k läst
8 svar
Entreprenörer från Polen
Renoverare
· Kalmar
· 3 052 inlägg
Vet ev om en firma här dock inte polacker men bra pris och svensk fskatt
Om det finns en firma som gör det för ett rimligt pris i Sverige så anlita jag själv klart dem.
De byggfirmorna här i Kalmar tar inte under 16k/kvm, så gärna tips på andra billiga hantverkare som finns, och gärna personen som byggde 40x20 för under 4 miljoner. Betonghus är ännu bättre om jag får tycka. Menade du att han fixade grunden själv?
De byggfirmorna här i Kalmar tar inte under 16k/kvm, så gärna tips på andra billiga hantverkare som finns, och gärna personen som byggde 40x20 för under 4 miljoner. Betonghus är ännu bättre om jag får tycka. Menade du att han fixade grunden själv?
Allt utom el och vvs. Dra i alla trådar som finns inom en 10-15 mils radie. Många i Malmö anlitar hantverkare uppe i norra skåne för att det är betydligt mycket billigare. Du kanske har lika stor tur därV V.G skrev:Om det finns en firma som gör det för ett rimligt pris i Sverige så anlita jag själv klart dem.
Administrator
· Skåne
· 8 663 inlägg
Jag har flyttat en off topic diskussion om för- och nackdelar med att anlita icke svenska hantverkare till en egen tråd: https://www.byggahus.se/forum/threads/anlita-svenska-eller-utlaendska-hantverkare.409898/
Här svarar vi på TS fråga:
Här svarar vi på TS fråga:
/Moderator
Klicka här för att svara