• Gilla
Mats_R och 4 till
  • Laddar…
Det här var ju en genuint riktigt rolig idé 😄

T TypRätt skrev:
Det här var ju en genuint riktigt rolig idé 😄
Verkligen! Jag har lite spirorör liggandes i källaren. Men jag blir lite sugen på att använda flammande lampor. Men vilken i så fall? Jag har varit jäklig neggig till sådana men nu vände allt 180 grader.

Jag blev också sjukt peppad!
Kan hända att det dyker upp en kopia i trädgården!

Grannens Häck
Tänd en marschall i toppen för fladdrande sken

Sån här byggde vi förra året. Flammande glödlampor som ser ut som levande ljus. Dekoration med fyra flammande glödlampor som ser ut som levande ljus i en snötäckt trädgård, med bakgrund av belyst hus och träd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Marlen Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
Snygg!
Nackdelen med min(den tråden handlar om) är att det kan vara svårt om det blåser mycket att få marschallerna att hålla sig vid liv. Annars gillar jag riktig eld😉

En liknande konstruktion i grannskapet ser ut att ha stora glasburkar som marchallerna står i. På västkusten behövs vindskydd. Mina marchaller som står i ribbade plåtlådor blåser ofta ut trots partiellt vindskydd.

Ja det har funnits planer på liknande lösning här. Men eftersom den bara används en månad faller det i glömska till nästa år…

Det räcker väl med en bild för att återskapa det där. En steg-för-steg-guide är något överdrivet.

Inget snyggt att man ser spiralen på kanalerna, men lite kul idé, om den placeras minst 50 meter från betraktaren.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.