• Gilla
Festlund och 7 till
  • Laddar…
Det här var ju en genuint riktigt rolig idé 😄

• Gilla
Festlund
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Det här var ju en genuint riktigt rolig idé 😄
Verkligen! Jag har lite spirorör liggandes i källaren. Men jag blir lite sugen på att använda flammande lampor. Men vilken i så fall? Jag har varit jäklig neggig till sådana men nu vände allt 180 grader.

Jag blev också sjukt peppad!
Kan hända att det dyker upp en kopia i trädgården!

• Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
Grannens Häck
Tänd en marschall i toppen för fladdrande sken

Sån här byggde vi förra året. Flammande glödlampor som ser ut som levande ljus. Dekoration med fyra flammande glödlampor som ser ut som levande ljus i en snötäckt trädgård, med bakgrund av belyst hus och träd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
pacman42 och 5 till
  • Laddar…
Snygg!
Nackdelen med min(den tråden handlar om) är att det kan vara svårt om det blåser mycket att få marschallerna att hålla sig vid liv. Annars gillar jag riktig eld😉

En liknande konstruktion i grannskapet ser ut att ha stora glasburkar som marchallerna står i. På västkusten behövs vindskydd. Mina marchaller som står i ribbade plåtlådor blåser ofta ut trots partiellt vindskydd.

Ja det har funnits planer på liknande lösning här. Men eftersom den bara används en månad faller det i glömska till nästa år…

Gjorde ljusen av kapade 25-liter dunkar med glödlampa inuti.

• Kapade 25-liters dunkar staplade och belysta av glödlampor, formande stora, lysande ljus på en gräsmatta i skymningen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
RoTe och 4 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.