R Robert-san01 skrev:
Polertrissa på skruvdragaren?

[länk]
Precis den jag testade förra året som bara trasades sönder. Behöver något mer slitstarkt men som inte ger repor
 
Ja kanske, jag vet inte. Kanske val av polerpasta är viktigt med
 
P polarsson skrev:
Ja kanske, jag vet inte. Kanske val av polerpasta är viktigt med
Bommulatrissor borde gå bra med både wax och ex Autosol.
 
R Robert-san01 skrev:
Bommulatrissor borde gå bra med både wax och ex Autosol.
Då gör jag något fel
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.