Hej,

ska fixa till en dörr + en dörrkarm som inte ser allt för roliga ut. Gammal färg i flera lager som har spruckit och delvis runnit, islagsmärken och några avskavda flagor.

Bifogar bild på ett av hörnen.

Hur gör jag enklast för att få ett anständigt resultat?

Tack tack =)

/ Fredrik
 
  • IMG_4301.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det du kan göra är att använda dig av en skrapa och skrapa av alla färgflagor eller så kan du använda en varmluftspistol och bränna bort färgen åtminstone på karmen, använd dig av 120 papp när du slippar av dörren och karmen
 
Tnx! Fint med enkla och konkreta tips =)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.