Hej,
ska fixa till en dörr + en dörrkarm som inte ser allt för roliga ut. Gammal färg i flera lager som har spruckit och delvis runnit, islagsmärken och några avskavda flagor.
Bifogar bild på ett av hörnen.
Hur gör jag enklast för att få ett anständigt resultat?
Tack tack =)
/ Fredrik