R
Hej,

Det stämmer. Bygglov kan ta lång tid. Speciellt i Stockholms stad då jag har fått vänta 2 månader bara för att få en handläggare.
Jag gjorde mina ritningar på egen hand. Dock fick jag komplettering och det fördröjde ju processen.

Jag skulle rekommendera dig att vända dig till en bygglovsbyrå (finns några styckena idag) så att det blir korrekt från början.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.