10 701 läst ·
4 svar
11k läst
4 svar
Enkelfas eller dubbelfas
Inför kommande ompaneling så funderar jag på om vi ska ha enkelfas eller dubbelfas på den liggande panelen. Tycker att dubbelfas är snyggare men enkelfas är bättre för avrinningens skull.
Så vad säger experterna om att ha dubbelfasspontat som liggande, kommer det att bli problem? Har ju sett att det finns på en del kåkar, men vill ju inte bygga in någon högrisk konstruktion
och börja att reparera i för tid.
Så vad säger experterna om att ha dubbelfasspontat som liggande, kommer det att bli problem? Har ju sett att det finns på en del kåkar, men vill ju inte bygga in någon högrisk konstruktion
Jag skulle undvika dubbelfasad panel som liggande pga som du är inne på.....mycket jobb och mycket pengar om det skulle visa sig bli problem...
Det skulle jag gjort....det är bara du som kommer veta hur det skulle kunna sett ut....
Klicka här för att svara