Inför kommande ompaneling så funderar jag på om vi ska ha enkelfas eller dubbelfas på den liggande panelen. Tycker att dubbelfas är snyggare men enkelfas är bättre för avrinningens skull.
Så vad säger experterna om att ha dubbelfasspontat som liggande, kommer det att bli problem? Har ju sett att det finns på en del kåkar, men vill ju inte bygga in någon högrisk konstruktion:cool: och börja att reparera i för tid.
 
Ingen som har någon åsikt om detta?
 
Jag skulle undvika dubbelfasad panel som liggande pga som du är inne på.....mycket jobb och mycket pengar om det skulle visa sig bli problem...
 
Ja kanske är bättre att köra på enkelfas för att inte riskera något...?
 
Det skulle jag gjort....det är bara du som kommer veta hur det skulle kunna sett ut....;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.