C comatose_tortoise skrev:
Har Biltema slutat sälja dessa för gott nu? Nån som vet?
Jag mejlade deras kundtjänst och frågade. De har problem med att få hem produkten men hoppas lösa det i sinom tid. Alltså förhoppningsvis inte slut för gott.
 
  • Gilla
comatose_tortoise
  • Laddar…
Nitrilgummi har varit bristvara under corona. Gissningsvis har sjukvården prioriterats.
Förhoppningsvis släpper det snart. Mina börjar ta slut ;)
 
S SaabNiklas skrev:
Jag mejlade deras kundtjänst och frågade. De har problem med att få hem produkten men hoppas lösa det i sinom tid. Alltså förhoppningsvis inte slut för gott.
De hade fått in ett litet lager för någon månad sen. Det tog dock slut ganska snabbt. Så förhoppningsvis så kommer de snart igen :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.