Hej
Är det någon som har erfarenhet av enervent pingvin (FTX)?
bra/dåligt?
Hade halft om halft bestämt mig för heru 75 när jag besökte en ventilationskonsult visade mig pingvinen. dess anslutningar passar mig lite bättre, men heru var ju en testvinnare....
/Jonas