Hej
Är det någon som har erfarenhet av enervent pingvin (FTX)?
bra/dåligt?

Hade halft om halft bestämt mig för heru 75 när jag besökte en ventilationskonsult visade mig pingvinen. dess anslutningar passar mig lite bättre, men heru var ju en testvinnare....

/Jonas
 
Tror nog inte att det spelar någon roll vilken du väljer. Båda har roterande värmeväxlare. Pingvin måste dock vara i varmt utrymme.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.