4 421 läst ·
6 svar
4k läst
6 svar
Energijägarna, någon med erfarenhet?
Vi skall köpa grund- och golvvärmematerial av dem. Var där imorse och lämnade in ritningar så de kan rita vår grundritning.
Vår markentreprenör brukar anlita dem och han är nöjd, huruvida vi kommer att bli det återstår att se, men killen vi träffade imorse var trevlig iallafall!
Vår markentreprenör brukar anlita dem och han är nöjd, huruvida vi kommer att bli det återstår att se, men killen vi träffade imorse var trevlig iallafall!
Vägrar sälja till privatkunder och är små irriterade när man ringer kring info. Har nu beställt via en annan återförsäljare som tyckte att det var självklart att sälja till mitt självbygge. Hoppas att finanskrisen sätter stopp för sådan arrogans.
Medlem
· turkiet
· 553 inlägg
Hade en pris batalj med nämda företag och MDT Markvaruhuset i Länna www.mdtab.se
Hade jag vetat det jag vet idag hade jag ej handlat av Energijägarna ,tex måste du bocka armeringsjärnen själv (färdigbockat hos MDT) m.m
MDT har allt du kan tänkas behöva till din grund plus trevlig personal
Nä ,jag jobbar ej där
Hade jag vetat det jag vet idag hade jag ej handlat av Energijägarna ,tex måste du bocka armeringsjärnen själv (färdigbockat hos MDT) m.m
MDT har allt du kan tänkas behöva till din grund plus trevlig personal
Nä ,jag jobbar ej där
Klicka här för att svara