N ninna1976 skrev:
Hej,

Jag undrar om någon har erfarenhet av företaget Energihem i Sundsvall när det gäller fönsterbyte och byte av ytterdörr?
Är de seriösa? Håller deras produkter bra kvalitet? Är deras montörer svensktalande? Är deras priser rimliga?
Tacksam för svar om någon vet något om företaget.

Mvh Christina
Nu har de dessutom konkat.

N nushior skrev:
Vad du än gör, anlita inte energihem. De påbörjade fönsterbyte hos oss för 2 år sedan, fortfarande inte klara och vi får betala fullt pris. Aldrig vart med om något värre.
De blir aldrig klara och ljuger oavbrutet

S simtokar skrev:
De blir aldrig klara och ljuger oavbrutet
Nu är det nya ägare efter konkursen och dom ska städa upp efter sig enligt nye ägaren.

M MHK2 skrev:
Nu är det nya ägare efter konkursen och dom ska städa upp efter sig enligt nye ägaren.
Ha ha ha skit prat

P
M MHK2 skrev:
Det hörde jag för några veckor sen innan konkursen. Deras säljare blev kickad snabbt som fan från byagruppen för att försöka lura folk.

Tror minsann det var i slutet av november "ska städa upp"

Rkarlsson skrev:
Det hörde jag för några veckor sen innan konkursen. Deras säljare blev kickad snabbt som fan från byagruppen för att försöka lura folk.

Tror minsann det var i slutet av november "ska städa upp"
Nya ägare blev klart nyligen!

M MHK2 skrev:
Skulle aldrig anlita dom. Bara en ny skepnad på eländet

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.