P PRWQ #1 Medlem · 4 inlägg 10 okt 14:16 PRWQ Medlem 4 inlägg 10 okt 14:16 #1 Det droppar från taket och jag undrar om jag borde kolla upp det? #tak
klaskarlsson #2 Självbyggare · Stockholm · 8 221 inlägg 10 okt 15:04 klaskarlsson Självbyggare Stockholm 8 221 inlägg 10 okt 15:04 #2 P PRWQ skrev: Det droppar från taket och jag undrar om jag borde kolla upp det? Är inte det där plåten ovanpå vindskivan som det droppar ifrån ?
P PRWQ skrev: Det droppar från taket och jag undrar om jag borde kolla upp det? Är inte det där plåten ovanpå vindskivan som det droppar ifrån ?
klaskarlsson #4 Självbyggare · Stockholm · 8 221 inlägg 10 okt 15:07 klaskarlsson Självbyggare Stockholm 8 221 inlägg 10 okt 15:07 #4 P PRWQ skrev: Ja Det är ju så den funkar skulle jag då säga - det rinner längs med den och droppar när taket tar slut... Den verkar också sticka ut några mm från vindskivan så den blir något mindre anfrätt - dvs som det skall vara
P PRWQ skrev: Ja Det är ju så den funkar skulle jag då säga - det rinner längs med den och droppar när taket tar slut... Den verkar också sticka ut några mm från vindskivan så den blir något mindre anfrätt - dvs som det skall vara