Okej okej, tryckfelsnisse har varit i farten.
Men det var rätt kul att lägga detta badkar i kundvagnen (och inte genomföra köpet).

Visst, badkaret är redan svindyrt, tror att den egentligen ska kosta 100.000 SEK.
Men en MILJON är snordyrt.

Haha! :rolleyes:

(Misstaget står att finna hos drytrend.se)
 
  • enmille.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Men man får ju "förmonterat avloppsgarnityr", så jag vet inte om det är så dyrt...;) 100 000 eller 1000 000, de som köper det här tror jag har råd i vilket fall..
 
Något för min granne lite längre bort som bygger "sommarstuga" beräknad kostnad till 30-40 miljoner ungefär...
 
J
Det kostar att ligga på topp!

:)
 
Mikael_L
Hejduk..tig skrev:
Men det var rätt kul att lägga detta badkar i kundvagnen (och inte genomföra köpet).
Hehe, känna sig onödigt rik, typ ... :D
 
Man får vad man betalar för.
 
Nu har de sänkt priset till mer "prisvärda" 99.000 kr
 
Rea med andra ord.
 
Gynteri
Det går, bevisligen, att göra riktiga klipp på nätet. Eller hur Paul-Staffanstorp?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.