641 554 läst ·
1 579 svar
642k läst
1,6k svar
En historia om bygge, biorum och cancer
Lycka till nu! Jag och alla andra på byggahus håller alla tummar vi har..
Måste vara gott och komma hem sen till ditt fin fina biorum.
Mvh Niclas
Måste vara gott och komma hem sen till ditt fin fina biorum.
Mvh Niclas
Redigerat av moderator:
Thomas Lundquist
Bannad
· Stockholm
· 745 inlägg
Thomas Lundquist
Bannad
- Stockholm
- 745 inlägg
Lycka till Stefan.
Ser fram emot mer spännande läsning från dig om ditt projekt när du kommer ligga i soffan och tillfriskna.
Det är en blytung läsning men som kommer få ett lyckligt slut då du är en krigare.
Mvh
Thomas
Ser fram emot mer spännande läsning från dig om ditt projekt när du kommer ligga i soffan och tillfriskna.
Det är en blytung läsning men som kommer få ett lyckligt slut då du är en krigare.
Mvh
Thomas
Hoppas att allt är bra!
Jag som alltid tyckt att hemmabyggda biorum är bland det fulaste och töntigaste som finns gör ett solklart undantag för ditt biorum.d^_^b Så galet snyggt (ser fram emot röda mattan och röda sammetsgardinerna med guldfranskant) att det verkligen känns som att man är på en "riktig" bio. Och jag som inte ens är det minsta filmtokig...
Nu har det gått en vecka sedan din operation. Jag hoppas verkligen att allt gått bra. Skickar en varm kram till dig och din familj.
Nu har det gått en vecka sedan din operation. Jag hoppas verkligen att allt gått bra. Skickar en varm kram till dig och din familj.
Hej Alla,
Har du sluppit alla mina slangar, och känner mig tillräckligt stark för att skriva ett par ord här.
Allt har gått bra, men det har varit tufft. Väldigt tufft. Är helt slut. Men nu pekar formkurvan åt rätt håll!
De fick ut den viktigaste tumören, men tyvärr kunde inte nå de 2 övriga. Det blir troligen en ny operation, om det inte är så att de andra knölarna inte är något. De har opererat i området flera gånger innan, och det är lätt att missta knölar för ärrvävnad.
Är hemma över dagen, men kommer läggas in igen. Kortare tid denna gången dock!
Tänkte gå ner och sätta mig i biorummet snart, har väldigt ont i kroppen efter 2 veckor i samma säng (Har inte kunnat röra mig från sängen). Och behöver lite lugn och ro.
Tack för allt!
Mvh
Stefan
Har du sluppit alla mina slangar, och känner mig tillräckligt stark för att skriva ett par ord här.
Allt har gått bra, men det har varit tufft. Väldigt tufft. Är helt slut. Men nu pekar formkurvan åt rätt håll!
De fick ut den viktigaste tumören, men tyvärr kunde inte nå de 2 övriga. Det blir troligen en ny operation, om det inte är så att de andra knölarna inte är något. De har opererat i området flera gånger innan, och det är lätt att missta knölar för ärrvävnad.
Är hemma över dagen, men kommer läggas in igen. Kortare tid denna gången dock!
Tänkte gå ner och sätta mig i biorummet snart, har väldigt ont i kroppen efter 2 veckor i samma säng (Har inte kunnat röra mig från sängen). Och behöver lite lugn och ro.
Tack för allt!
Mvh
Stefan
Administrator
· Skåne
· 8 684 inlägg
Vad roligt att höra från dig att du mår hyfsat i alla fall. 
Instämmer med dom föregående skribenterna! d^_^b
Medlem
· västernorrland
· 12 inlägg
Härligt att höra att kurvan pekar åt rätt håll! Måste varit jätteskönt att få komma hem en sväng iaf.
Krya på dig Stefan!!!!
Krya på dig Stefan!!!!
Nu var tyget till väggarna hämtat. Såg kanon ut! Sytt och klart inklusive alla fästanordningar och en "tazel" (röd stor) så kostade det runt 6000. 40 lpm tyg ungefär.
På lördag ska vi försöka lägga mattan. Jag får vara med och övervaka. Lite halvbökig att lägga då den är ganska grov, och 8x4m stor.
Veckan efter det sätts nya fönster in i nedervåningen. Sedan är det dags för väggarna. Isolera (för ljudets skull), sätta upp plaster, mattor och tyger. Efter det bör saker och ting börja se hyffsade ut
Återkommer med bilder efter helgen då mattan (porr-röd) läggs!
Mvh
Stefan
På lördag ska vi försöka lägga mattan. Jag får vara med och övervaka. Lite halvbökig att lägga då den är ganska grov, och 8x4m stor.
Veckan efter det sätts nya fönster in i nedervåningen. Sedan är det dags för väggarna. Isolera (för ljudets skull), sätta upp plaster, mattor och tyger. Efter det bör saker och ting börja se hyffsade ut
Återkommer med bilder efter helgen då mattan (porr-röd) läggs!
Mvh
Stefan