Jag har ett badrum son jag sKa renovera. Jag ska installera golvvärme. När jag rev upp toaletten såg jag att det inte finns någon flytspackel. Det finns ett 5 cm tjockt betonglager, sen 5 cm isolering och sen plast och sen betong igen. Toalettstolen ska flyttas till ny plats. Så hur ska jag göra med golvet, ska jag riva allt för att flytta toalettstolen eller ska jG bara riva på platsen där toalettstolen? Där det blir tomt sen efter att jag har flyttat toalettstolen, ska jag köra samma princip som man gjort tidigare eller köra en annan metod?
 
  • Ett ofärdigt badrumsgolv med betongyta och synliga rörinstallationer där en toalettstol har tagits bort.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Betonggolv med upprivet område där en toalett tidigare funnits, synlig isolering och skikt av betong.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.