Jag har ett badrum son jag sKa renovera. Jag ska installera golvvärme. När jag rev upp toaletten såg jag att det inte finns någon flytspackel. Det finns ett 5 cm tjockt betonglager, sen 5 cm isolering och sen plast och sen betong igen. Toalettstolen ska flyttas till ny plats. Så hur ska jag göra med golvet, ska jag riva allt för att flytta toalettstolen eller ska jG bara riva på platsen där toalettstolen? Där det blir tomt sen efter att jag har flyttat toalettstolen, ska jag köra samma princip som man gjort tidigare eller köra en annan metod?