Jag har sedan ett år bott i en by på landet och här huserar en elektriker som jag måste berätta om.
Han är 82,ser ut som 62 och i sinnet är han som jag (32).
Han har humor och gillar att gnabbas när han jobbar.Han ligger på golvet och drar kablar och klättrar på stegar.För kanske fyra år sedan drog han all el i ett nybygge!
Hemma har han dator och bredband!

När jag blir så gammal vill jag bli som han!
 
;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.