2 708 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Emco 3000
Ta inte illa upp men det är de översta borden som är riktbord.
Det höj/sänkbara bordet är för planhyvling.
Kolla med någon Luna-ansluten järnhandel om de kan fixa fram en vev.
/Kent
Det höj/sänkbara bordet är för planhyvling.
Kolla med någon Luna-ansluten järnhandel om de kan fixa fram en vev.
/Kent
Om jag inte minns fel så ändrar man inmatningsbordet med en spak på Emcorexen.
/Kent
/Kent
Klicka här för att svara