Vad ska man tänka på om man ska titta på en ELU TGS273, kombinerad kap/ger och klyvsåg?
Vad jag förstått är detta föregångaren till Dewalt DW743, innebär det att det finns reservdelar att få tag i om det vore så?
Vad tycker ni man ska ge för en sådan begagnad med benställning och enklare bord?

Edit: Posta gärna även era egna erfarenheter av denna såg.
 
Redigerat:
Som svar på första frågan så ja.

Suveräna byggsågar, kvaliten är ett snäpp över DW och 2-3' får väl ses som bra pris.

Rem och lager får man räkna som slitdelar så kolla det allmänna skicket och att du får med allt.

/Kent med TGS 271
 
Ok, tack för svaret. Verkar vara en trevlig såg.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.