Dum fråga kanske men om elspiralen har gått på en janfire flex a borde den inte vara helt av då? Och varför visar multimetern att den leder.
 
Hej! :)
Nu vet jag inte vad en janfire flex har för specifikationer men är den av så är den väl av...
Du skriver att "elspiralen ha gått"...
Hur vet du det om den fortfarande leder? :confused:
Har den rätt resistans? Högre än vad den ska vara kanske?
Kan det inte vara något annat som felar? :rolleyes:
Lite lite info för att kunna hjälpa mer... :o
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.