Medlem
· kronoberg
· 1 528 inlägg
Är det en värmekabel så kan du nog se den som förbrukad. Dvs inte räddningsbar.
Jag antar att det är golvvärmen i ett badrum som du bilat sönder?
Annars så ibland lägger man ner "tillfälliga" värmeslingor i betongen när man gjuter för att hålla rätt temperatur om det är kallt eller man kör med annan blandning på betongen. Är det en sådan som du bilat av så kan du fylla igen utan att laga. De klipps ändå när platten har blivit färdiggjuten.
Jag antar att det är golvvärmen i ett badrum som du bilat sönder?
Annars så ibland lägger man ner "tillfälliga" värmeslingor i betongen när man gjuter för att hålla rätt temperatur om det är kallt eller man kör med annan blandning på betongen. Är det en sådan som du bilat av så kan du fylla igen utan att laga. De klipps ändå när platten har blivit färdiggjuten.
Redigerat:
Det är en värmeslinga som går runt hela huset.är kanon på vinter när den värmer golvet runt huset.-=fullmoon=- skrev:Är det en värmekabel så kan du nog se den som förbrukad. Dvs inte räddningsbar.
Jag antar att det är golvvärmen i ett badrum som du bilat sönder?
Annars så ibland lägger man ner "tillfälliga" värmeslingor i betongen när man gjuter för att hålla rätt temperatur om det är kallt eller man kör med annan blandning på betongen. Är det en sådan som du bilat av så kan du fylla igen utan att laga. De klipps ändå när platten har blivit färdiggjuten.
Verkar bara varra 2 små kqblar i med en armering runt för att inte gå sönder vid byggnation av huset...
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
