Hej!
Det skall dras en kabel längs röda linjen upp till övervåningen. Vilket kabelskydd hade ni använt på den horisontella dragningen?
Det skall dras en kabel längs röda linjen upp till övervåningen. Vilket kabelskydd hade ni använt på den horisontella dragningen?
Du har glömt bilderna.
PM FLEX i metall, finns färdiga böjar och avslut, klammer m.m.
Tack för svar. Vad är egentligen anledning till kabelskydd? Är det för yttre påverkan? UV? Skadedjur? Estetiskt?
Klicka här för att svara


