harry73 harry73 skrev:
Vad kostar då skattehöjniingen per bröd? Kan inte vara många ören
Det kan jag inte svara på du kanske kan fråga lokalte bagare?
 
RoTe
Socialmoderaterna går från klarhet till klarhet...
 
Å andra sidan sänks skatten på arbete vid årsskiftet så det kanske jämnar ut sig?
 
S Skyscraper skrev:
Jag önskar att jag kunde få min lön inflationsjusterad.

Är inflationsjustering av lön en löneökning?
Det är inte en löneökning, de allra flesta svenskar går i år ner i lön.
 
E Erikhall skrev:
Det är inte en löneökning, de allra flesta svenskar går i år ner i lön.
Då pratar du om reallön, inte absolut lön. Blanda inte ihop koncepten. De flesta (nästan alla) svenskar får högre lön i år, men pengarna räcker inte lika långt pga inflationen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.