141 läst ·
6 svar
141 läst
6 svar
Elpriset 2026/2027
Nu var det dags igen.. elpriset trendar https://rubriken.se/amne/elpriset
Dags att binda elpriset nu eller vågar man vänta?
Dags att binda elpriset nu eller vågar man vänta?
Det är ju EN åsikt...menkvarts pris kräver att man är aktivt engagerad och kan styra stora förbrukare, månadspris kan vara lite dyrare men man behöver inte ändra sitt liv..B Bannerb skrev:
Dock var jag glad över mitt treårs bundna pris på 65 öre när det två år in blev kris med elstöd och grejer..men innan dess var det ju tråkigt dyrt.
Började med fast pris för ett par år sedan och har haft golvvärmen på i källaren sedan dess. Inte har det blivit mycket dyrare heller sett på helåret.D Dilato skrev:
Ja lite så är det ju, jag har spabad, elbil, som är optimerade, så för min del så är allt annat än kvartspris inget alternativ.D Dilato skrev:Det är ju EN åsikt...menkvarts pris kräver att man är aktivt engagerad och kan styra stora förbrukare, månadspris kan vara lite dyrare men man behöver inte ändra sitt liv..
Dock var jag glad över mitt treårs bundna pris på 65 öre när det två år in blev kris med elstöd och grejer..men innan dess var det ju tråkigt dyrt.
Hade ett snittpris på 64 öre i juli ex moms utan varit inne kollat elpriserna alls, snitten för se4 låg på 86.
Klicka här för att svara