Hej Visst kan du mäta på den (ohm) men lyssna med nibe och hör vad dom säger ang pris har för mig att den kostar inga många kronor.Börjar bli slut med ideer om nu el-nissen inte har missat något men det tror jag inte.
 
Verkar som vi fått igång regleringen nu. Vi har satt tillbaka effektvaktstrådarna i kortet, tog bort dem när vi bytte elsystem till KNX i somras. De hänger bara lösa på sidan av pannan men det verkar som det måste vara så. Manualen säger dock inte så, där står det om effektvakten som ett tillval.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.