Verkar som vi fått igång regleringen nu. Vi har satt tillbaka effektvaktstrådarna i kortet, tog bort dem när vi bytte elsystem till KNX i somras. De hänger bara lösa på sidan av pannan men det verkar som det måste vara så. Manualen säger dock inte så, där står det om effektvakten som ett tillval.