Jörgens artiklar är alltid välskrivna och intressanta. Tråkigt bara att det verkar råda någon "hata-städje-mentalitet" på hela idg. Har inte (orkat) läsa kommentarerna på just detta reportage men gissar att det är som vanligt. Tack för länken.
 
  • Gilla
Kattvovven
  • Laddar…
Enda jag läser på IDG nuförtiden är Jörgens artiklar. Resten (more or less) känns för mkt pc-hemma eller Aftonbladet.

Ska genast läsa, tack för tipset!
 
Ja det är Jörgens artiklar och Dilbert som är läsvärt. Resten får vara
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.