S Simon Rose #1 Medlem · 11 inlägg 20 maj 2022 21:37 Simon Rose Medlem 11 inlägg 20 maj 2022 21:37 #1 Hej, helt grön på det här och kan inget så min fråga är helt enkelt - vad är det här? Hittade i garderoben i vårt nyköpta hus, det ser ut som att man kan kanske skulle kunna sätta in ett vanligt vägguttag? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #elinstallation #elkoppling
Hej, helt grön på det här och kan inget så min fråga är helt enkelt - vad är det här? Hittade i garderoben i vårt nyköpta hus, det ser ut som att man kan kanske skulle kunna sätta in ett vanligt vägguttag? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
mexitegel #2 Tidsoptimist · Västra Götaland · 21 606 inlägg 20 maj 2022 21:40 mexitegel Tidsoptimist Västra Götaland 21 606 inlägg 20 maj 2022 21:40 #2 Välkommen till forumet. Ja, det ser ut som det finns allt som behövs för ett eluttag om du skulle vilja - det är dock inget du får göra själv. Annars ska det sitta ett täcklock där.
Välkommen till forumet. Ja, det ser ut som det finns allt som behövs för ett eluttag om du skulle vilja - det är dock inget du får göra själv. Annars ska det sitta ett täcklock där.
S Simon Rose #3 Medlem · 11 inlägg 20 maj 2022 21:42 Simon Rose Medlem 11 inlägg 20 maj 2022 21:42 #3 Toppen, tack för svaret! Nej, tänkte inte röra något själv men då kan jag ta hit en elektriker att sätta in något i alla fall
Toppen, tack för svaret! Nej, tänkte inte röra något själv men då kan jag ta hit en elektriker att sätta in något i alla fall