Säljes till högstbjudande
Nej, jag tror jag behåller mina rariteter, har nog haft dom i snart 20 år skulle jag tro...
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Supporter gubben jag pratade med trodde trend trots utfasningen, skulle finnas i 10tal år till.Patrik_Hed skrev:
Och egentligen, de har ju haft lite andra modeller oxå, det är frågan om exxact blir som en av de vid-sidan-om alternativen eller om den klarar att taöver trenden..
Fast vad vet jag, ser fram emot att se exxact i verkligheten men är beredd på bli besviken å köra vidare på trenden.
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
För mig funkade det. Använder IE8.
//Patrik
//Patrik
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg