Säljes till högstbjudande ;) Nej, jag tror jag behåller mina rariteter, har nog haft dom i snart 20 år skulle jag tro...
 
snaggletooth skrev:
Säljes till högstbjudande ;) Nej, jag tror jag behåller mina rariteter, har nog haft dom i snart 20 år skulle jag tro...
Fick du dem när Trend lanserades, må tro?

//Patrik
 
Y
Patrik_Hed skrev:
Trend kommer säkert finnas kvar i minst ett år, skulle jag tro.
Vi får se hur det går med utfasningen sen. Kommer nog bli svårt.
Trend har ju som sagt funnits sedan 1987.

//Patrik
Supporter gubben jag pratade med trodde trend trots utfasningen, skulle finnas i 10tal år till.

Och egentligen, de har ju haft lite andra modeller oxå, det är frågan om exxact blir som en av de vid-sidan-om alternativen eller om den klarar att taöver trenden..

Fast vad vet jag, ser fram emot att se exxact i verkligheten men är beredd på bli besviken å köra vidare på trenden.
 
Patrik_Hed skrev:
Fick du dem när Trend lanserades, må tro?

//Patrik
Ganska säker på att jag fick dom runt -92 någon gång, Trend kom -88 (enligt katalogen).
 
Y
snyft, filmen funkar inte för mig.. och flashprogrammen bara laddar klart sen händer inget..
 
För mig funkade det. Använder IE8.

//Patrik
 
Finns serien att se i butik för en privatparson?
Vill veta hur kvaliteten är och var konsumentpriset hamnar.
 
Vad hemskt, fick rysningar av filmen. Innebär det att man är något av en fullblodsnörd ? :P
 
Melpho skrev:
Finns serien att se i butik för en privatparson?
Vill veta hur kvaliteten är och var konsumentpriset hamnar.
De har tyvärr inte kommit ut till hyllorna på grossisterna ännu (inte här i krokarna i alla fall), så för en privatperson är det nog svårt.

//Patrik
 
Var på visning i tisdags är väldigt delad efter det 2 vägs uttagen kändes inge bra
Annars är serien med färger o glas helt okej
Mvh Tille
 
Melpho skrev:
Finns serien att se i butik för en privatparson?
Vill veta hur kvaliteten är och var konsumentpriset hamnar.
fredells i sickla borde ha dessa, när dom kommer ut på marknaden...
 
Va synd att de inte finns att köpa än, är ju sugen efter att ha sett filmen och produktkatalogen. Blir nog till att vänta med nya uttag och brytare tills de finns ute.
 
Då finns Exxact på grossist hyllan och man har införskaffat de första exemplaren =)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.