F
Vet att det redan finns tråd för årlig förbrukning. Men jag är intresserade av vad folk låg på förra månaden.

Hus: 135 kvadrat, 2005, SE4,luftvatten och elradiatorer samt elbil (ca 250kwh),2 pers.

Totalt: 1064kwh
 
Attitudeswe
LLVP se3 205kvm

1463 kWh i feb + 8 dagar med 4 timmar kamineldning/dag (värt ca 5kWh LLVP förbrukning/dag)
367.8 kWh elbil

Feb 2022 hade jag ingen smartstyrning av VVB eller LLVP men heller ingen elbil. Då förbrukades 1573 kWh så är rätt nöjd med min smartstyrning :)

Skärmdump: mobil webbsida visar elkonsumtion, pris, kostnader, besparingar relaterat till off-peak elanvändning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Gilla
Fideliox
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.