Är det någon annan som stött på dessa?
Köpte med mig ett par stycken och tänkte att jag skulle montera dem mellan hängskenor, sen sätta en cykelhållare på förvaringsskenan...inte en sportmössa att det håller, trots att systemet skall vara byggt för det. De nya förvaringsskenorna sitter på hängskenan med små plastbitar som gör att kroken flexar flera centimeter...
Köpte med mig ett par stycken och tänkte att jag skulle montera dem mellan hängskenor, sen sätta en cykelhållare på förvaringsskenan...inte en sportmössa att det håller, trots att systemet skall vara byggt för det. De nya förvaringsskenorna sitter på hängskenan med små plastbitar som gör att kroken flexar flera centimeter...
De långa redskapskrokarna och horisontella cykelkroken är ju ändå ordentligt djupa och ger ett ganska rejält vridmoment, det är detta som flaxar. Tror inte ens att man kan hänga upp slägga och skarvsladden som på den här bilden utan en hel del flex. Krokarna i sig är specade för 22.5 kg...listen verkar vara så ny att den inte finns i dokumentationen än.
Redigerat:
Klicka här för att svara