De där termostatventilerna har en förmåga att läcka igenom när de blivit slitna. Alltså även om stiftet är intryckt i botten, så flödar det igenom.
Jag rekommenderar också byte av både ventil och termostat.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.