Hej. I garaget har jag två oljefyllda elelement varav ett har slutat fungera. När jag öppnar dosan bakom elementet visar det sig att det är bara tre trådar fram. En är jord och de två andra är faser. Ingen nolla!
Finns det element i dag som fungerar att koppla så. Det trasiga elementet är nog 25 år gammalt.
 
Helt normal inkoppling av ett element gjort för 400 Volt. Köp ett nytt för 400 Volt.
 
  • Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
Tack för svaret.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.