1 319 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Elelement, välkänt märke eller märkeslöst?
Hej !
Jag står i valet att välja mellan
Adax Basic VP1010 KET 230V 1000W (275x674) för 4-500:- https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1697334
eller
Andersson GSH 2.0 230V 1000W för 300:- https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4449858
Andersson GSH 2.0 230V 2000W för 400:-.
Andersson är NetOnNets husmärke och ser snyggare ut med glasfront, Adax Basic ser traditionell ut, båda i enkel form.
Jag undrar om någon har erfarenhet av elelementen, vad gäller elsäkerhet och livslängd?
Kan man förvänta sig bättre kvalite från Adax, som bara gör element? Båda görs i Kina.
Mvh Snickesen
Jag står i valet att välja mellan
Adax Basic VP1010 KET 230V 1000W (275x674) för 4-500:- https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1697334
eller
Andersson GSH 2.0 230V 1000W för 300:- https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4449858
Andersson GSH 2.0 230V 2000W för 400:-.
Andersson är NetOnNets husmärke och ser snyggare ut med glasfront, Adax Basic ser traditionell ut, båda i enkel form.
Jag undrar om någon har erfarenhet av elelementen, vad gäller elsäkerhet och livslängd?
Kan man förvänta sig bättre kvalite från Adax, som bara gör element? Båda görs i Kina.
Mvh Snickesen
Adax vet jag lite om , men att dom tillverkas i Kina var något nytt , Adax ser ut att vara ett vägghängt och utan stickpropp ( fast anslutning ) Andersson verkar vara stående på golv , då måste den vara med stickpropp ,kanske finns väggfästen som med leverans .
dessa verkar var av olika monteringssätt på
Går inte att jämföra med varandra då
dessa verkar var av olika monteringssätt på
Går inte att jämföra med varandra då
Klicka här för att svara