Hej!

Någon som vill rekommendera en elektriker i Vendelsö/Haninge-trakten? Vi har en del olika behov... Kvalitet och bra kommunikation gillar vi. :-)

Mvh,
Kjell

T
K krilbe skrev:
Hej!

Någon som vill rekommendera en elektriker i Vendelsö/Haninge-trakten? Vi har en del olika behov... Kvalitet och bra kommunikation gillar vi. :)

Mvh,
Kjell
Hej Kjell!
Hittade du någon som du kan rekommendera?

Med vänlig hälsning,
Tomas

T tomasjo skrev:
Hej Kjell!
Hittade du någon som du kan rekommendera?
Nja, jag hittade en som skrev väldigt bra offert och rent allmänt gav ett kunnigt intryck och så, men jag tycker det var lite för mycket småmisstag på vägen. Han valde att lösa en del av mina behov med Bluetooth-systemet plejd, men det visade sig att han inte hade förstått ordentligt hur dessa fungerar, avseende hur ingångar programmeras och hur logiken egentligen funkar. Samtidigt inser jag att om jag inte hade krånglat till önskad logik så mycket så hade det nog inte varit några problem.

Jag känner mig lite kluven så jag vill varken rekommendera eller avråda.

Jag har fler behov framöver så jag tar gärna emot rekommendationer själv, fortfarande.

• Gilla
tomasjo
  • Laddar…
T
K krilbe skrev:
Nja, jag hittade en som skrev väldigt bra offert och rent allmänt gav ett kunnigt intryck och så, men jag tycker det var lite för mycket småmisstag på vägen. Han valde att lösa en del av mina behov med Bluetooth-systemet plejd, men det visade sig att han inte hade förstått ordentligt hur dessa fungerar, avseende hur ingångar programmeras och hur logiken egentligen funkar. Samtidigt inser jag att om jag inte hade krånglat till önskad logik så mycket så hade det nog inte varit några problem.

Jag känner mig lite kluven så jag vill varken rekommendera eller avråda.

Jag har fler behov framöver så jag tar gärna emot rekommendationer själv, fortfarande.
Jag förstår, då återkommer jag om jag hittar någon jag kan rekommendera. Tack för svar!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.