1 896 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Elektriker i Stockholm
Hej!
Söker en vettig elektriker i Stockholm då jag behöver någon som, i hela lägenheten:
1. Hjälper att planerar eldragning, dosor samt VP-rör
2. Är öppen för att jag själv spårar in och drar VP-rör och dosor
3. Sen kommer och gör elkabeldragning och inkoppling
Någon som har ett tips om en firma/elektriker som ni haft bra erfaranheter med?
Vore supertacksam!
Mvh,
Daniel
Söker en vettig elektriker i Stockholm då jag behöver någon som, i hela lägenheten:
1. Hjälper att planerar eldragning, dosor samt VP-rör
2. Är öppen för att jag själv spårar in och drar VP-rör och dosor
3. Sen kommer och gör elkabeldragning och inkoppling
Någon som har ett tips om en firma/elektriker som ni haft bra erfaranheter med?
Vore supertacksam!
Mvh,
Daniel
Vi hittade en elektriker, jag tror via brabyggare. Det blev Apex EL. De drog om EL nästan i hela huset (byte från ojordat till jordat). Spårade några nya eluttag, satt i separat säkring till kyl/frys, bytt EL-central, installerade häll och spis. Kostade lite över 30.000 efter ROT för typ en och en halv veckas arbete och allt material.
Inte allt blev perfekt, men de var trevliga, lyssnade på de flestamina synpunkter och jämfört med vad jag såg hos en kompis gjorde de ett bra jobb (mycket smartare och "renare" spårningsvägar). Skulle anlitade de igen.
Inte allt blev perfekt, men de var trevliga, lyssnade på de flestamina synpunkter och jämfört med vad jag såg hos en kompis gjorde de ett bra jobb (mycket smartare och "renare" spårningsvägar). Skulle anlitade de igen.
Medlem
· Stockholm
· 1 397 inlägg
Svensk Elverksamhet har hjälp mig. Bra killar där ägarna jobbar själva.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 218 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 218 inlägg
Jag tipsade om JW El & Allservice i Västerort AB i här: https://www.byggahus.se/forum/refer...pa-foretag-onskas.html?perpage=15#post2497765
2 personer numera om jag förstod det rätt.
2 personer numera om jag förstod det rätt.
Klicka här för att svara