Hej, har en gammal electrolux 148420w tvättmaskin som inte tömmer ordenligt, pumpen funkar, tömmningsslangen är rensad.
Det verkar som det blir vakuum I maskinen, som följd suger det ihop den svarta mjuka slangen mellan pump och trumman, gissar på "skit" någonstans, men var?
 
Redigerat:
P
Klas-Göran Lönnblad Klas-Göran Lönnblad skrev:
Hej, har en gammal electrolux 148420w tvättmaskin som inte tömmer ordenligt, pumpen funkar, tömmningsslangen är rensad.
Det verkar som det blir vakuum I maskinen, som följd suger det ihop den svarta mjuka slangen mellan pump och trumman, gissar på "skit" någonstans, men var?
suger den ihop veckslangen så är det stop i stora änden, kan vara den sk aquabollen som fastnat mha BH-bygel eller nått en strumpa är rätt vanligt eller trosor
 
electroluxaren skrev:
suger den ihop veckslangen så är det stop i stora änden, kan vara den sk aquabollen som fastnat mha BH-bygel eller nått en strumpa är rätt vanligt eller trosor
Ok, tack för snabbt svar.
Det blir till att försöka komma åt att få bort skiten då
 
P
Klas-Göran Lönnblad Klas-Göran Lönnblad skrev:
Ok, tack för snabbt svar.
Det blir till att försöka komma åt att få bort skiten då
jamen
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.