Ska köpa en ny diskmaskin till vårt nya kök och är väldigt sugna på Electrolux ESF7740ROX med Comfortlift. Men undrar hur bra den är egentligen bortsett från att Comfortlift är skonsamt för ryggen?
Är mest nyfiken på om den diskar bra och hur bra bestick hyllan är.
Den nedre armen som sprutar vatten har en extra cirkel som sprutar runt vattnet ännu bättre. Ska verkligen komma åt mellan allt på nedre planet. Jag såg en film om hur den fungerar i höstas, kolla om du kan finna den på nätet!