Tycker det ser så mysigt ut när man ser på teve folk som sitter ute å grillar marshmallows etc, vi har en bit stenlagd altan funderar på ett s k eldfat se bild, min fråga är finns det nån som har erfarenhet av eldfat, är det en grej man köper använder en gång och finner att det inte fungerar och är opraktiskt eller nåt så det sen aldrig används igen, eller är det det bästa ni gjort å har fest med alla grannar varje helg, ja har någon erfarenhet hur pass bra eller anus är det? Kan man grilla allt som på denna högst troligt ai gjorda bild ger sken av? Eller finns det nåt bättre roligare?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 3 211 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 3 211 inlägg
Jag har ett eldfat. Används några få gånger per år för marschmallows. Används desto oftare för att det är mysigt och varmt, särskilt i slutet av sommarsäsongen.
Edit: det blir dock sjukt varmt under fatet, trots att det står på ben. Så underlaget måste klara hög värme.
Edit: det blir dock sjukt varmt under fatet, trots att det står på ben. Så underlaget måste klara hög värme.
Låter väldigt trevligtDüsseldorff skrev:
Det var ett konstigt svar på frågan om du har kolgrill..R Radhussemlan skrev:
OM du har kolgrill är det ju onödigt att skaffa ett eldfat, men har du gasolgrill fattar jag att du vill ha en möjlighet att bränna ved och marshmallows på glöden.
F fribygg skrev:
Att smälla upp lite loungemöbler och ställa en klotgrill i mitten ger inte riktigt samma känsla som det TS efterfrågar va?