2 238 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Elda spillbitar av ytbehandlat furugolv...?
Kan jag, i braskaminen, elda massivt furugolv som är ytbehandlat med dekorvax och hårdvaxolja...?
Bara elda på, inga problem
Klicka här för att svara