Ingen kan svara på den frågan via distans med den där lilla informationen.
Vart går den kabeln som är inkopplad i strömbrytaren?
Hur är det kopplat i andra änden av kabeln?
Här kommer bilden (lite inzoomad) så att den syns i tråden,
Vart går den kabeln som är inkopplad i strömbrytaren?
Hur är det kopplat i andra änden av kabeln?
Här kommer bilden (lite inzoomad) så att den syns i tråden,
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Demmpa skrev:
Demmpa skrev:
Eftersom firman lämnade två oisolerade sockerbitar i dosan(brytaren?) kanske han skruvade ur proppen eller monterade bort kabel i det han trodde var andra änden?
Om det bara står FTX i gruppförteckningen och belysningen kommit dit i efterhand vore det en naturlig förklaring och ett väl utfört jobb.
Annars slarvigt…
Om det bara står FTX i gruppförteckningen och belysningen kommit dit i efterhand vore det en naturlig förklaring och ett väl utfört jobb.
Annars slarvigt…
blackarrow skrev:
Eftersom firman lämnade två oisolerade sockerbitar i dosan(brytaren?) kanske han skruvade ur proppen eller monterade bort kabel i det han trodde var andra änden?
Om det bara står FTX i gruppförteckningen och belysningen kommit dit i efterhand vore det en naturlig förklaring och ett väl utfört jobb.
Annars slarvigt…
Aggregatet var in kopplat i den första bilden, sen togs de bort sen funka inte belysningen, skulle dom kopplat bort de i andra ändan? Belysningen har suttit där sen huset köptes 8år.blackarrow skrev:
Eftersom firman lämnade två oisolerade sockerbitar i dosan(brytaren?) kanske han skruvade ur proppen eller monterade bort kabel i det han trodde var andra änden?
Om det bara står FTX i gruppförteckningen och belysningen kommit dit i efterhand vore det en naturlig förklaring och ett väl utfört jobb.
Annars
Klicka här för att svara



