Den går att koppla in på både 1-fas och 2-fas. Hur den ska kopplas beror på hur din elanläggning ser ut. Om du har 3-fas i bostaden så är 2-fas att föredra, men beror på vad som är draget från centralen till den plats hällen ska vara.
Medlem
· Västragötaland
· 34 inlägg
Minst4ggr2,5 2fas 16A+ 0+jord
Lite knapp information för att ge något svar. Kan du fotografera av matningen som kommer ur väggen?
Klicka här för att svara

