Byggahus.se

El på fel sida staketet

1. Oveja
    Medlem Nivå 3
    Ja, men hur då ? Inget har hänt sen förra hösten, kanske han inte vet hur han ska lösa det ?

2. B
    Medlem · Nivå 5
    Haha, din granne verkar vara skön som väljer att dra upp massa slang på din sons sida utan att prata med honom först. Det enklaste för dig hade nog varit att knacka på hos grannen och förklara att du är bekymrad, förhoppningsvis så har han ju svar på dina frågor och du kan därmed återgå till att sova gott om natten ;) hoppas det löser sig för dig! Mvh

• Laddar…
  3. F
    Medlem · Nivå 13
    Hur fan är det möjligt? Det är inte månen han skall åka till.

Lyft betongplattan, krafsa lite och dra om slangen till centrum på staketet, alltså mitt i plattraden. Sen tar man ut plattorna lite och tar upp kabelröret där. Sen så hade en normalbegåva dragit ETT markrör,tagit upp kabeln på ETT ställe och klammat längs staketet till varje armatur.

• Laddar…
  4. Oveja
    Medlem Nivå 3
    Tack, det är ju som sagt inte min sak att lägga mig i som förälder, men jag kunde ändå inte låta bli, haha, sonen vet inget som tur är. Jag är mycket lugnare efter alla svar ochvtror/ hoppas att det kommer att bli bra

5. Oveja
    Medlem Nivå 3
    Åh stackarn, det hade ju varit mycket lättare. Nu tycker jag nästan synd om honom, som det kan ändra sig :-o, :)

el fel