Tja,
Ska på visning och noterade nyss att det finns ett eluttag strax ovanför badkaret nära duschslangen/munstycket (se bild). Antar att det från början var tänkt att ha dusch vid golvbrunnen och en tvättmaskin vid eluttaget men att man ändrade sig på vägen. Badrummet är gjort i samband med stambyte i en HSB förening.
Synpunkter på detta? Känns som fackmannamässigt fel.
Ska på visning och noterade nyss att det finns ett eluttag strax ovanför badkaret nära duschslangen/munstycket (se bild). Antar att det från början var tänkt att ha dusch vid golvbrunnen och en tvättmaskin vid eluttaget men att man ändrade sig på vägen. Badrummet är gjort i samband med stambyte i en HSB förening.
Synpunkter på detta? Känns som fackmannamässigt fel.
Ett arv från ett tidigare utförande av badrummet, anslutning för en tänkt ångduschkabin tex som inte blev, eller helt enkelt något som hamnade fel?
Jag hade hur som haver sett till att den var tom på ström.
Jag hade hur som haver sett till att den var tom på ström.
Klicka här för att svara
