Jag vill installera en handdukstork i mitt relativt nyrenoverade badrum. Ingen el finns framdragen för detta i nuläget.
Går det, ens teoretiskt, att åstadkomma detta utan att bryta tätskikt och därmed utan att bryta mot de branschregler som finns? Hur då, i så fall. Om det inte går, vad är det minst dåliga sättet? Väggarna i rummen som angränsar badrummet är klädda i gips och målade, och går alltså att riva och återställa relativt enkelt.