2 487 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
El anslutningstips
Skall nu till o ansluta till byggel o sedermera vanlig villaanslutning.
Nu är det så att jag absolut inte ha Sydkraft som leverantör sedan (nu till byggelen orkar vi inte ställa till det) och min fråga är då:
Vad gör vi för att slippa ha dom som elleverantör (som nät lev kommer man tyvärr inte undan dom) sedan??
Eller man förbinder sig inte för något spec. i detta läget??
Vad skall vi tänka på förövrigt??

Nu är det så att jag absolut inte ha Sydkraft som leverantör sedan (nu till byggelen orkar vi inte ställa till det) och min fråga är då:
Vad gör vi för att slippa ha dom som elleverantör (som nät lev kommer man tyvärr inte undan dom) sedan??
Eller man förbinder sig inte för något spec. i detta läget??
Vad skall vi tänka på förövrigt??
Tackar för svaren!Husbyggarn skrev:
Precis så är det att nätägaren är Sydkraft och då får vi hålla tillgodo med dom när vi har byggel, men sen ryker dom....
8)
Klicka här för att svara