Finns det någon här som kan svara på vad jag ska ha för fästmassa på massiv ekstavs parkett? Några stavar har lossnat efter många år (15) Tänkte ge mig på och fästa dom för att sen slipa golvet, men vet inte vad jag ska använda.
 
Mats-S
  • Gilla
Laurens63
  • Laddar…
Det här använder proffsen Parkett Elastic Plus: https://www.casco.eu/se/casco-floor-expert/?pc=581&p=4468

Sen kanske det är att ta i för att limma ner några stavar men jag tror man ska ha ett lite elastiskt lim som låter träet röra på sig med växlingar i temperatur och luftfuktighet.
 
  • Gilla
Mats-S och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.