P
Tack, har följt den bloggen men väntar på update där jag med :)
 
P
Kul att se din blogg :) vi flyttade in i vårt prio för 1 år sedan och trivs toppen bra! Önskar att man kunde ha valt full takhöjd i kök & vardagsrum då också, såg ju super härligt ut. Hoppas ni också kommer trivas bra :) /moa
 
Vi håller precis på att bygga ett Prio Två, om någon är intresserad av att kika så ligger min blogg på priotva.wordpress.com
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.