6 557 läst ·
10 svar
7k läst
10 svar
Eksjöhus Prio 145
Hej!
Jag undrar om det är någon som har beställt/byggt ett Prio 145 från Eksjöhus? Har Googlat men hittar inte så mkt bilder eller information bortsett från Eksjöhus egna hemsida.
Undrar såklart om ni som beställt ett Prio 145 är nöjda hitills med processen och huset...
Tacksam för svar.
/ Värmdöfamilj
Jag undrar om det är någon som har beställt/byggt ett Prio 145 från Eksjöhus? Har Googlat men hittar inte så mkt bilder eller information bortsett från Eksjöhus egna hemsida.
Undrar såklart om ni som beställt ett Prio 145 är nöjda hitills med processen och huset...
Tacksam för svar.
/ Värmdöfamilj
Vi har varken beställt eller byggt ett prio 145, men väljer mellan det och prio 158 just nu. Enligt vår kontakt på Eksjöhus är bara ett prio 145 byggt än (det är en såpass ny modell). Vilka hus/leverantörer väljer ni mellan och vad fick er att fastna för prio 145? Kul att höra hur någon annan resonerar nu när tankarna snurrar för fullt här!
Hej!
Jo vi fastnade för Prio 145 för att vi tycker den planlösningen är bäst. Och dessutom passar det perfekt för vår långsmala tomt.
Vi står å väljer mellan Prio 129, Prio 145 totalt inrett och Prio 145 oinredd övervåning.
Tycker att Eksjöhus verkar ge mest kvalite för pengarna. Har även kontakt med Movehome och A-Hus.
Jo vi fastnade för Prio 145 för att vi tycker den planlösningen är bäst. Och dessutom passar det perfekt för vår långsmala tomt.
Vi står å väljer mellan Prio 129, Prio 145 totalt inrett och Prio 145 oinredd övervåning.
Tycker att Eksjöhus verkar ge mest kvalite för pengarna. Har även kontakt med Movehome och A-Hus.
Ok!
Ja, det verkar som att man får mycket hus för pengarna med eksjöhus. Vi får bara bygga ett tvåplanshus enligt detaljplanen för vår tomt, annars gillar vi planlösningen hos alla priohus. Kul att höra att fler funderar på att bygga ett prio 145 i alla fall! Stort lycka till, vad det än blir!
K Kåre86 skrev:Hej!
Tacksam för svar.
/ Värmdöfamilj
Hej, är ni fortfarande intresserade av att bygga ett Prio 145? Vi håller på och bygger ett i Sthlm just nu...
Jaha, okej. Vi håller med, av alla hus vi tittade på så kändes Prio 145 som det bästa alternativet. Ett gavelställt hus i den storleken passade vår tomt alldeles utmärkt! Hoppas vi blir lika nöjda när huset är färdigbyggt, svårt att föreställa sig allt enbart på ritningar.K Kåre86 skrev:
Hör av er om ni behöver bilder eller liknande framöver! Vi vet själva hur frustrerande det kan vara när man inte hittar någon information/bilder på ett hus man vill bygga.
Men Prio 145 är väl inte gavelställt dock, eller går det att ändra till gavelställt? Gavelställt i bemärkelsen att huvudentrén sitter på gaveln.TBG skrev:
Jaha, okej. Vi håller med, av alla hus vi tittade på så kändes Prio 145 som det bästa alternativet. Ett gavelställt hus i den storleken passade vår tomt alldeles utmärkt! Hoppas vi blir lika nöjda när huset är färdigbyggt, svårt att föreställa sig allt enbart på ritningar.
Hör av er om ni behöver bilder eller liknande framöver! Vi vet själva hur frustrerande det kan vara när man inte hittar någon information/bilder på ett hus man vill bygga.![]()
Hittade tråden då jag just sökte efter gavelställda hus
Durre skrev:
Durre skrev:
Det har du alldeles rätt i, sorry! Jag är fortfarande snurrig över alla hus vi tittade på. Tänkte på ”Smart 138” från Myresjöhus. Vi valde dock prio 145 trots att det inte är gavelställt då vi fått rekommendationer om Eksjöhus!
Lycka till med sökandet!
Klicka här för att svara