59 718 läst ·
33 svar
60k läst
33 svar
Eksjöhus Prio Två
Sida 1 av 3
Är det någon här som bygger / har byggt / funderar på Eksjöhus prio två?
Har fastnat lite för dess trevliga planlösning, vill inte ändra nåt i princip.
Vad är era åsikter om det, vad har ni gjort för ändringar / tillval och vad landar ni på för pris?
http://www.eksjohus.se/Vara-husmodeller/Prio/PrioTva.aspx


Har fastnat lite för dess trevliga planlösning, vill inte ändra nåt i princip.
Vad är era åsikter om det, vad har ni gjort för ändringar / tillval och vad landar ni på för pris?
http://www.eksjohus.se/Vara-husmodeller/Prio/PrioTva.aspx


Redigerat:
Pratade om Eksjöhus idag och fick priset 1,95Mkr på det huset. Tycker själv också att det är en trevlig planlösning
Det är ett jäkligt trevligt hus som sålt en del trots att det "nyligen" är släppt!
vi fick en snabb upskattning på 1.9M NF.dhanjel skrev:
Dock som ni vet med prio serien så får man typ inte ändra på något. typ flytta väggar eller ändra på fönster och fasad är tabu.
Vi har skrivit ett förhandskontrakt med eksjöhus där vi förbinder oss att bygga ett hus med dem OM vi bygger. vi har dock inte bestämt vilket hus.
Planlösningen på prio två är klockren! det enda jag saknar är ryggåstak i vardagsrum/kök.
Sulle pengarna tryta så blir det ett prio två!
Hej vi funderar på Eksjöhus Prio Två
(har en tomt i Uppsala och ska bygga inom 2 år, nyckelfärdigt)
Vi ville ha 6-7 rum, inte överdrivet stort hus men ändå med öppen planlösning mellan kök och vardagsrum.
Hur går det för er andra, är det någon som bestämt sig för detta hus ännu? Har försökt leta efter bloggar/bilder av någon som byggt detta, men utan resultat.
Så dela gärna med er ifall ni byggt Prio Två! (eller funderar på att göra det)... kan va kul att höra hur tankarna går...
(har en tomt i Uppsala och ska bygga inom 2 år, nyckelfärdigt)
Vi ville ha 6-7 rum, inte överdrivet stort hus men ändå med öppen planlösning mellan kök och vardagsrum.
Hur går det för er andra, är det någon som bestämt sig för detta hus ännu? Har försökt leta efter bloggar/bilder av någon som byggt detta, men utan resultat.
Så dela gärna med er ifall ni byggt Prio Två! (eller funderar på att göra det)... kan va kul att höra hur tankarna går...
Det finns en blogg om du googlar lite, där det finns lite bildet. Deras ska vara klart i augusti och även vara visningshus, så där kan du få lite inspiration.
Updt: här är bloggen, http://sofiesvardagsliv.blogspot.se/
Updt: här är bloggen, http://sofiesvardagsliv.blogspot.se/
Redigerat: